۷ پاسخ

اوووووووو الان تازه رفتی تو فکر ناهار؟!!!٫ خواهر من ۷صبح قورمه سبزی بار گذاشتم با شعله کم الانم دیگه جا افتاده

جووون
چه صبحانه ای🤤

سوپ و قرمه سبزی

صبحانه منم همینجور مختصر.مث همین بود.ناهار کشک و بادمجون دارم.چطور خودمو کنترل کنم نخورم خدایا🤣

قیمه گذاشتم من

به به نوش جون😍

من تنهام هیچی نمیخورم

منکه امروز ساعت ۸ ضعف کردم صبحانه خوردم برا نهار هم برنجو مرغ گذاشتم

سوال های مرتبط