بستگی ب بچه داره سنگین و سبک بودن واکسن
من هفته پیش برا دخترم زدم ۴۸ساعت بعد واکسن تب باید خیلی کنترل بشه با تب سنج
شبا حتما حتما شیاف بزار چون شب بیشتر تب میکنه و خطرناکه
من هفته پیش زدم واکسنش سبکه قطره حتما بده دوبرابر وزن پاراکید وحتما کمپرس سرد روز اول ازروی شلوار حالت دورانی بزار ومن شب که میخواستم دیگه بخوابونمش توخواب شیاف گذاشتم راحت خوابید یکبارم ۵صبح گذاشتم روز اول راه رفت زیاد بازی کرد وز بعدش بیدارشد انگار نه انگارقشنگ راه رفت تبم نکرد سفتم نشد جاش منم کمپرس گرم نزاشتم
من ماه،دیگه میزنم ولی اگرم تب نداشت استامینوفن بده چون انگار از،اون واکسن ها هست که جاش دردمیگیره بعد کمپرس هم حتما بکن
سه هفته دیر بشه واکسن 18ماهگی ایراد داره؟
من قراره فردا بزنم ....انشا الله برای همه ی بچه ها سبک باشه
من دیروز زدم پدرم دراومده، برا دخترم سخت تر از واکسنای دیگش بود همش گریه میکنه
برما خیلی سبک بود ۱۸ ماهگی
من زدم ولی اصلا نه درد داشت زیاد نه ردش سفت شد یه بار قبل بهداشت قطره دادم همون خوب بود
برا دختر من ک خیلی سبک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.