واکسن ۱۸ماهگی سنگینه؟

۹ پاسخ

نه فقط روزی که واکسن زدین اذیته تب میکنه پاش میگیره اونم بهش بروفن بدی حله
و شیاف استامینوفن

نه فقط زیاد راهش ببر که پاهاش درد نگیره ،استامینوفن سر ساعت بده

وای کنم انقد استرسشا دارم

نزدی هنوز؟؟؟ من بخاطر مریضی آرسین نزدم

وای من دیروز زدم تا الان نخوابیدم آنقدر بچم بی قراره پاش درد داره

واسه دختر من خیلی سنگین و بد بود بااینکه تا چندساعت بعدش راه رفت

نه اصلا مثل واکسن های قبل

نه مثل قبلیاس ولی چون بچه راه میره و تو مرحله دندونه یکم سخته هرچی هم زودتر بزنی بهتره راحت میشی

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۱ سالگی
مامان پسر و دختر مامان پسر و دختر ۱ سالگی
مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی