نه فقط روزی که واکسن زدین اذیته تب میکنه پاش میگیره اونم بهش بروفن بدی حله
و شیاف استامینوفن
نه فقط زیاد راهش ببر که پاهاش درد نگیره ،استامینوفن سر ساعت بده
وای کنم انقد استرسشا دارم
نزدی هنوز؟؟؟ من بخاطر مریضی آرسین نزدم
وای من دیروز زدم تا الان نخوابیدم آنقدر بچم بی قراره پاش درد داره
واسه دختر من خیلی سنگین و بد بود بااینکه تا چندساعت بعدش راه رفت
نه اصلا مثل واکسن های قبل
نه مثل قبلیاس ولی چون بچه راه میره و تو مرحله دندونه یکم سخته هرچی هم زودتر بزنی بهتره راحت میشی
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.