امروز واکسن ۱۸ماهگی پسرمو زدم خدا بخیر کنه

۴ پاسخ

منم امروز زدم دوتاشم به پاهاش زد فعلا خوابه 😅

همه میگن باید راه بره پخش بشه راه نمیره پتوشو برداشته رفته زیرش

هیچی نیست بابا الکی شلوغ میکنن
من هفته پیش زدم
۲۴ ساعت پاش درد میکرد راه نمیرفت ۲ روز هم تب داشت ۴ ۵ روز هم بی اشتها شد.
واقعا چیز ترسناکی نبود انقد همه غوغا میکنن

منم نیم ساعت قبل زدیم
همش گریه
الان یکم اروم

سوال های مرتبط

مامان مهند تو دلی مامان مهند تو دلی هفته یازدهم بارداری
مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی