منم اینجوریم سرم گیج میره سنگینی میکنه
من هفته ۹ حالت تهوع شدید دارم هر دوساعت ی چیز میخورم ک معدم خالی نباشه ولی کاری نمیشه کرد باید تحمل کنیم دیشب رفتم زیر سرم
من حساسیت بویایی خییییلی شدید دارم چیکار کنم اخه . همههه چیی بود میده هیچی نمیتونم بخورم دیگه به گریه افتادم. خیلی گشنم میشه الان ده روزه درست حسابی غذا نخوردم.از شیرینی هم خوشم نمیاد. انقد آش دوغ خوردم فشارم میفته. حتی نون بو میده. دو روزه شدید تر شده واقعا با این اوضاع باید چیکار کنم؟
دمنوش زنجبیل بخور
لیمو بو کن. بخواب
اگ مثل من بد ویار شدید باشی هیچکار نمیشه کرد
لیموترش بوو کن برای حالت تهوع شیرینی بخور برای سرگیجه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.