۶ پاسخ

مولتی ویتامین از مال بهداشت میدم ولی آهنش چون دندونو سیاه میکنه لیپوزفر میدم

ویتامینش خوبه آهن از داروخانه بخر لازم نیست خارجی باشه لیپوزوفر اینام خوبه

من خارجی میدم بزا بهداشت ینظرمن خوب نیست دیگه هرکی یجوریه

من به دخترم تا ۹ ماهگی مال بهداشت رو دادم . همه چیزش اندازه خارجیاست. از لحاظ وزت و قد هم عالی بود.
چکاب یک سالگی هم هیچی کم نداشت.
دیگه بعد یکسالگی بهداشت نداد از بیرون گرفتیم

خارجی

معلومه خارجی

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر ۱ سالگی