عزیزم قرص شیر افزا بخور عالییییه
من اوایل یه چند روز خوردم خوب بود ولی چون توش شنبلیله داره وقتی میخوری بدنت بوی شنبلیله میگیره من دوست ندارم
چجوری باید مصرف کرد
من استفاده کردم،جواب نداد.
من میخوردم خوب بود
بله من میخورم عالیه
من استفاده کردم تاثیری نداشت
اره من میخورم خیلی خوبه
بد نیس در کنار مایعات فراوان و تغذیه شیر زیاد میکنه
آره من دو قوطی خوردم عالیه
اره عزیزم خیلی خوب بود
اره خیلی خوبه
چندگرفتی
اره من میخورم
بی تاثیر نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.