۵ پاسخ

دمیترون بخور اگه بالا میاری
منم همینطور بودم روزی یدونه دمیترون می‌خوردم

بیسکوییت ساده هم واسه تهو خوبه

از‌ چند هفته اینطور شدی

دقیقا منم اینجورم

دقیقا منم همین یکم بهترشده بودم مجدد حالم برگشته حتی بدتر شدم😢😢

قرص ویتامین ب دکتر براتون نوشته؟!
واسه حالت تهوع شدید سیرابی معجزه است
‌ شکمتون اصلا نذارید خالی بمونه صبحا کراکر کنارتون باشه بخورید وعده های زیاد اما با حجم کم بخورید.

سوال های مرتبط