ایشالا بارداری عزیزم
در هر سیکل میگن ۲۰درصد امکان باروریه
منم این ماه همین علائمارو دارم بی بی چکم مثبت شد ولی هنوز ازمایش ندادم
تعداد اقداماتون بالا بوده اینخیلی خوبه باید منتظر بمونید خیلی زوده برای علائم
دارویی چیزی مصرف میکنی؟
منم علائم ترو دارم ولی تخمدانهام خیلی درد میکنن ی هفته ب موئدمه دوتا بیبی زدم یکی منفی یکی مثبت🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.