خانما شما حوله نوزاد چجوری خریدین؟۵ تیکه یا دو تیکه ها؟

۱۱ پاسخ

حوله نی نی من که یه تیکه س

تصویر

من یه مدل گرفتم فقط برا وقتی پاشو میشورم استفاده کنم یه مدل هم بزرگتر گرفتم که وقتی حموم میبرم یه کوچولو بیست سانتی هست فکر کنم اونم برا صورتش همشو جدا جدا گرفتم مدل های مختلف

۵تکه خریدم .

دو تیکه بنظرم ۵تیکه الان کاربرد نداره

۵ تکه گرفتم

۵ تیکه

من دوتیکس حوله و لیف

یه تیکه حوله کلاه‌دار

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

عزیزم اگه میخوای انلاین خرید کنی و مطمئن باشی که واقعیه شماره ی فروشنده برات میفرستم همه سیسمونی بچمو ازش گرفتم کیفیت جنسش عالیه و همه چی داره قیمت هم خیلی مناسبه
ایتا پیام بده بهش ۰۹۰۵۷۷۱۸۶۹۷

۵تیکه

۵تیکه

سوال های مرتبط