۲۵ پاسخ

من بیست یک تیکه خریدم یکو پانصد جنسشم خوبه

7تیکه980

😐خوب شد بهم گفتید ممنون مامانا داشت کلاه سرم میزاشت مرتیکه 😂

چرا پس من خریدم ۳۶۰🤣

منم خریدم ۲تومن

من عید خریدم ۱۲۰۰دو روز پیش رفته بودم باز خرید ۲تومان شده

۳۵۰۰ دادم ده تیکه خارجی

۷ تیکه دو مدل داشت ۱۱۰۰ و۵۸۰

۱۹تیکه ۳۹۰۰ گرفتم دیروز

سلام عزیزم خیلی زیاد گفته
داخل گوگل بزن ملیکا کیذر خیلی قیمت هاش مناسبه جنس لباساشم خوبه
از اونجا سفارش بده فک کنم خرید حضوریشون اصفهانه

مشهدم یک سایت داره سانی بی بی واقعا هم قیمتشون خوبه هم جنس کارهاشون خوبه

۷ تیکه رو خریدم، همین مه عکس گذاشتی ۱ تومن

۱۹ تیکه خریدم ۳ میلیون و خورده ای

از اقا بزرگ ۱۹ تیک گرفتم ۱/۶۸۰

منم‌۱۲۰۰گرفتم

من اینو خریدم 1400
تو ترب زد 2300

تصویر

این ۵ تیکه رو خریدم ۲۱۰۰ اینا ولی ترکیه ای جنسش خیلی خوبه

تصویر

من قبل عید ۱۱۰۰ گرفتم

من تو عید خریدم ۱۲۰۰

خیلی گفته

خیلی گرون میده

من ست ۱۳تیکه خیلی ناز گرفتم وقتی ۱۳هفته بودم ۳۷۰۰گرفتم

ایرانی یا خارجی ؟ خارجی اینجا ک یک و دویسته ایناس😕

ست ۱۹ تیکه ۳۸۰۰ بصرفه تره فک‌کنم

همین ۷تیکه یک و نیم خریدم

20 تیکه خریدم 1 تومن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری