۱۸ پاسخ

من ۱۹ تیکه رو امروز گرفتم ۲ تومن بی‌بی بود مارکش

دو نیم

آره ۹۸۰ خریدم

من سه تیکه دانالو خریدم ۱۲۰۰

دو ماه پیش فکر میکنم ۲۷۰۰گرفتم

من یکماه پیش ۱۳ تیکع دانالو گرفتم ۲۳۰۰

ستای بیمارستانی 19 تیکه واقعا به درد نمیخوره
همونو 9 تیکه بخر.
تجربه یه مامان دومی رو گوش کن.
19 تیکه خیییلی از تیکه هاش به کارت نمیاد اصلا فقط هزینه اضافی میکنی

من چند روز پیش گرفتم ۳میلیون و۱۰۰
۱۹ تیکه رو

8 تیکه بیمارستانی شو من 1500 گرفتم 19 تیکه زیادی کارایی نداره

🌷۲۹۰۰

من تازه داشتم تو ترب نگا میکردم ۱۳ تیکه حدود سه میلیون و نیم بود

من ست ۱۹تیک بیمارستانی خرییدم ۳۸۰۰ هفته پیش

تا ۳ ماهگی میشه استفاده کرد ؟

۲۹۰۰ خریدم🤍✨️

آره مامانم برا دخترم خرید ۱ وخوردی

2800.

۲ و ۶۰۰

2500خریدم

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی