سلام خانما شما ست بیمارستانی نوزادو چند تیکه وچجوری خریدید؟

۷ پاسخ

من سر دخترم خریدم ولی برای پسرم نمیخرم چون خیلی هاش بنظرم کاربردی نبود.

من ۱۹ تیکه گرفتم خیلی خوبه

من ۷ تیکه گرفتم فعلن
بیشتر از ۷ تیکه ب درد نمیخوره

من۷تیکه دانالو. بدونم سه تیکه دانالو

یه 7 تیکه یه 19 تیکه

من ۱۹تیکه گرفتم خیلی خوبه دانالو
سه دست فکر کنم توشه

بصورت پک ۱۹تیکه.

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری