۵ پاسخ

مارکشم مهمه
من ۱۹ تکه دالانو‌گرفتم خیلی خوبه
رکابی ، آستین کوتاه ، آستین بلند ، جلودکمه ، زسردکمه ، شلوار ، شلوار جوراب دار ، شورت عینکی ، کلاه ، کلاه بندی ، جوراب ، دستکش ، تل ، دستمال دهنی ، دستمال دورپیچ ، ناف بند ، پیشبند ، دستمال سر
هرچیزی که لازم داشتم توش داره واقعا راضیم
البته برای بیمارستان دوتا بلوز شلوار جلودکمه با جوراب و کلاه بندی جدا گرفتم ببرم

من ۱۹تیکه گرفتم چرت ترین چیزه همش چیزای الکی داره ک ب درد نمیخورن

۱۹تیکه خیلی زیادی وسیله داره پولشم گرونتره کاراییم یه سری چیزاش نداره
من یه ست بیمارستانی گرفتم یه ست ۵تیکه برای ساک بیمارستانش

خیلی خوبه ست 19 تیکه کاراییش کمه بن نظر من همون 3 4 تیکه میخری با تنوع بیشتر

مثبته
ستا ۱۹تیکه معمولا کارایی ندارن
سرهمی هم خیلی کاربردی است نی نی جمع و جور و مرتبه و لباسش همش بالا نمیره
البته سر همیا زیپی میگن بهتره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری