۶ پاسخ

نه همون تکی بگیر اون چند تیکه ها خیلیاش بدرد نمیخوره .

من یه پنج تیکه گرفتم.

سلام یه دست بگیر کافیه برای بیمارستان من یدونه گرفتم

سایز صفر من یک بیست تیکه گرفتم. دیگه همه چی داره. با یکی دیگه ۵ تیکه

اره صد درصد
من ۱۶تیکه گرفتم همه چی داره خودش دیگه
پنچ تیکه میتونی بگیری

اگه منزلی گرفتی نه دیگه لازم نیست همونا رو ببر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد