خیلی خوب گرفتی دیگه نگیر بذار دنیا بیاد اگ لازم شد اونموقع
یه نکته از منی که تازه زایمان کردم لباس صفر یک بیشتر بگیر من بچم ۳۲۵۰ بود دانالوهای صفر تا سه ماه همه بزرگ رفتم براش صفر گرفتم چند دست آنقدر بزرگ بود شلخته میشد برای ماه اول چند دست نیوبرن بگیر سرهمی باشه راحت تری
فعلا دیگه چیزی نخر
همینها خوبه
بدنیا اومد اگر لازم شد بعدش میخری
خیلی خوب گرفتی بنظرم 😍👌🏻مبارکش باشه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.