۲ پاسخ

من چهارتا دست سایز یک گرفتم دوتا سایز صفر یه دوتا هم زیر دکمه سایز یک و دوتا هم پیرهن شلوار کادویی گیرش اومده احساس میکنم یکیش صفر یکیش یک همین

گفتم تابستونه لباس ازاد بپوشه تنگ نپوشه گرمش بشه .سایز دو زیاد گرفتم. کولرم نداریم

سوال های مرتبط