پدیاشور طریقه مصرفش نسبت پیمانه ب ابش چقدره؟

۵ پاسخ

خارجیش که پنج پیمونه با 190 سی سی هست ایرانی هارو نمی‌دونم.

۵ پیمونه، ۱۹۰ تا اب

رو خودش دقیق نوشته
خوبه بد نیست
خارجی خوبه ک گرون 4/5 تومنه

من ک با شیر خشک قاطی میدم مثلاً پنج شماره چهار شماره شیر میریزم ی پیمونه پدیاشور

خریدی چند؟

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۲ سالگی