نه اصلا دیگه وضعیت همینه هر چند وقت به چند وقت باید شاهد اعتراضات مردم برای گرونی باشیم شاهد کشتار دست جمعی باشیم شاهد جنگ داخلی و خارجی باشیم تا وقتی اینا باشن ما روی آرامش نخواهیم دید حتی اگه عوامل خارجی نباشن جنگ داخلی داریم
نه ذره ای برام اهمیت نداره هیچی بدتراز زندگی تو ایران تواین وضعیت نیس
نه عزیزم
استرس داشتن و نداشتن ما تاثیری تو اتفاقاتی که قراره رخ بده نداره.
توکلت علی الله❤️
اره امشب گفتم 💩تو عمری که ما تو ایران کردیم هیچی از این دنیا جز بدی ندیدیم
نه دیگه
سِر شدم
بشدت🥲
نه بابا چه استرسی ما که استرس داشته باشیم یا نداشته باشیم اونا کارشون رو میکنن ، بلاخره هیچی بدتر از زندگی با حسرت و گشنگی و آرزو به دل موندن توی این کشور نیست واقعا دیگه بریدیم
نهه ...
نه واقعا هرچی میخواد بشه بشه
نه واسه چی خبری نیست اونقدر بابا برو بخواب
هیچی نمیشه انشالا استرس هم ندارم 😂
خیلی زیاد
واسه چی ؟؟؟
من فقط به خاطر خانوادم خصوصا برای دخترم نگرانم وگرنه خودم باشم به یه ورمم نیست
برای چی مگه خبری شده
عزیزم فکر کنم تو ایران زندگی نمیکنی ما که هر لحظمون با استرسه
اره😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.