اصلا خطرناک نیست مامانم و جاریم و یکی از دوستام همین مشکلو داشتن خود به خود از بین میره نگران نباش اصلا فقط زیاد ور نرو
سینههات کیست داره و خوشخیم هستند ولی ۶ ماه بعد مجدد باید اینو را انجام بدی
اگه رشد کرده باشم بدخیم هستند و نیاز به درمان داره ولی الان زیاد نگران نباش
حتما ببر دکتر فک کنم کیست داره سینهات
بفرست برای هوش مصنوعی برات توضیح میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.