۴ پاسخ

اصلا خطرناک نیست مامانم و جاریم و یکی از دوستام همین مشکلو داشتن خود به خود از بین میره نگران نباش اصلا فقط زیاد ور نرو

سینه‌هات کیست داره و خوشخیم هستند ولی ۶ ماه بعد مجدد باید اینو را انجام بدی
اگه رشد کرده باشم بدخیم هستند و نیاز به درمان داره ولی الان زیاد نگران نباش

حتما ببر دکتر فک کنم کیست داره سینهات

بفرست برای هوش مصنوعی برات توضیح میده

سوال های مرتبط