بچها ختنه ب روش حلقه بهتره یا سنتی؟؟؟🥸🤥

۱۴ پاسخ

من پسرم روش حلقه ختنه کردم خیلیراضیم

تو فامیل ما هر کی با حلقه ختنه کرده بچه مشکل دار شده من که پسرمو سنتی ختنه کردم راحت بود

بچه هایی که کوچیکن حلقه بهتره هر چی بزرگتر باشن سنتی برا سن بچه شما فک کنم سنتی بهتر باشه

حله خیلی خوبه

حلقه کرده بودیم خیلی خوب بود

حلقه بهتره سنتی خیلی دیر خوب میشه

من برای پسرام سنتی انجام دادم راضی بودم

سنتی

حلقه خیلی بهتره
پیش دکتر خوب ببر

پسرم دوماهه بود حلقه کردم خیلی بی دردسربود

الان بزرگ شده حلقه بزار
من پسرمو ۷۰ روزه ختنه سنتی کردم راضی بودم

من جفنشونو حلقه کردم

حلقه فقطططط

سنتی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🩷حسین🩵 مامان فاطمه🩷حسین🩵 ۵ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۴ سالگی