من اول با لکه برسپید لک گیری میکنم بعد همه رو با مایع کودک میشورم
من نور آفتاب
البته نمیدونم شهر شما هم آفتاب قوی داره یا نه
لکه بر سپید بگیر برای بچه نیست ولی من میزنم برا لباسای دخترم عالیه
چیکوام داشتم بد نبود ولی این خیلی بهتر و مقرون ب صرفه تره
فقط بنداز آفتاب بزنه لکه ها میره
لکه بر چیکو بگیر گرونه ولی یه پیس بزنی بسه
من پینو استفاده میکنمراضیم...
اسپری میکنمرو لکه ۱۵ _۲۰ دقیقه میزارممیمونه ... ِبعد صابون میزنم میندازم تو لباس شویی...تو تراس پهن میکنم...تمیز میشه...
پینو هم خوبه
من شپید زدم از رودستورش دقیق همونو انجامبده بعدشم ک ابکشی کردی لباسو بندازتو افتاب
پودر لکه بر سپید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.