منم چهار ماهه با این پروسه درگیرم هنوزم خیلی خطا داره😐
😂😂😂😂😂
سلام عزیزم
ما یه گروه توی ایتا داریم مامانای کاشونی که تو گهواره باهم آشنا شدیم
خواستی ایتا پیامم بده لینک گروه رو بفرستم برات
09103239486
وااای منم نمیتونم از پوشک بگیرم
اصلا همکاری نمیکنه. پاشو تو دسشویی نمیذاره
یک هفته بمون خونه
خوراکی های ریز ریز بخر براش
تند تند سرپا بگیرش
هی بپرس جیش داری
هربار که کرد جایزه بده از اون خوراکیا
سه چهاار روزه یاد میگیره
من خیلی وقته گرفتم
بیخیال بابا نهایتش دو سه ماه دیرتر یاد میگیره ..اتفاقا من بعد زایمان که افسردگی داشتم اضطراب و استرس و تپش قلب و ..میگفتم یعنی میشه منم برگردم به حال قبلم ..یعنی به دغدغه های قبلم فک میکردم خنده مدمیگرفت چون واقعا آدم از لحاظ روحی خوب نباشه خیییییلی عذاب میکشه خیلی
منو خونه نشین کرده
اصلا دغدغه از شیر بگیرم، خواب شب، قطره دادن، واکسن هاش
هیچ دغدغه ای نداشتم جز غذا و پوشک گرفتن
مهمونی شمال خونه مادرمم، از خونه نمیتونم برم بیرون، یکماهه دریا نرفتیم
خخخخخ خیلی داستان خوبی بود
واویلا
اینم سخن نگیر نهایت سه سالگی یاد میگیره چه اشکالی داره
ولی باور من همون غم غصه المی دندونای منو خراب کرد بهم میگفتن میگفتم هیچیم نمیشه ولی بااینکه هیچ مشکلی مالی خانوادگی ندارم ولی هنوزم که هنوزه خودمو پیدانکردم حالم بهتر نمیشه اصلا
ببین آدم وقتی به یه مشکل میخوره فک میکنه دنیا آخرشه واقعا برا چیزای خیلی ساده دوربرش حسودی میکنه فک میکنه بدبخترازاین کسی نیست من پسرم دیر راه رفت بخدا براشاگردای شوهرم که خیلی وضع مالیشون ضعیف بود حسودی میکردم میکفتم عوضش خوشحالن غم ندارن
چندروز پیشم دکتر گفت دندونات خرابه باید ایمپلنت کنی من کارم شد گریه میکفتم بدبخترازمن کسی نیست یعنی زده بود به اعصابم
😆😆😆😆😆وایی
😂😂😂😂😂
واقعاااا😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.