۱۶ پاسخ

منم ۲۰ اسفند بودم الان گفتی یادم اومد🤣 تازه یادم اومد صب تولد مامانمه🫨🤣🤣

عه مال من ۲۷اسفند بود
چطور یادمون رفت😐😐😐😐خاک بسرم😂

سالگرد ما هم امروزه
کادومم قلیون بود😂

طبق تاپیک قبلیت دوحالت داره یا میگه سلام ن یا سلام ب😂😂😂😂

عالی عالییی👍👍😂😂😂

عه چ جالب امروز سالگرد ما هم هست😅

عه منم یادم افتاد دو روز پیش سالگرد بود

همسر من باشه میگه که شب خودم رو کادو میدم بهت تو تخت😬

خوب گفتی😂خودتو ارزان نفروش

همسر من ک میگ خب مبارکت باشه 🥲🥲

😂😂😂سریع رفتی سر اصل مطلب

الان پیام میده ببخشید شما😂😂😂

دو روز دیگه سالگرد ازدواج ماست الان که این پیامو گذاشتی یادم اومد😕

من به شوهرم مناسبت به مناسبت میگم اونم میگه من خو بلد نیستم بخرم😐😂بیا خودت برو بخر

اره والا🤣
مردا نگی برو خودشونم نمیارن😂

الان میگه مگه کادو خریدی کادو بخرن

سوال های مرتبط