۹ پاسخ

هرچی گدا گشنه هست جمع شده تو خانواده شوهری من

کل فاميل ما به بچهدها میدن. در کل بخوای به همه عیدی بدی یه جیب پر پول میخواد واقعا. اونا خیلی پولدارن گه میدن

فامیلای خود من میدن فامیل شوهرمم به بچم میدن درسته گدایانه میدن ولی میدن چس تومن🤣

خب میدن به بچه ها دیگه عیدی مثلا دیروزخونه عموهاشوهرم رفتم نفری ۲۰۰دادن بچه ها خب بعضباشون بچه دارن پس میدم الان یه عموش دخترمجردسی ساله داره ۴۰۰داده به شوهرم میگم چجوری پس بدم شاید یه عطری چیزی بدم پول روم نمیشه

به بچه ها میدن دیگه به خود من که نه😅

ما فقط به مجردا و بچه ها عیدی میدیم

باید عیدی بدی تا عیدی بگیری😁

ما فقط ب بچها عيدي ميديم
بزرگترها هم ب دخترم عيدي ميدن
فقط مامانم ب خوذمو شوهرمم ميده
مادرشوهرم أصلا ب بچها عيدي نميده

موافقم😂😂

سوال های مرتبط