واکسن ۶ماهگی رو زدیم لطفا دعا کنید اسون بگذره🥲🙏

۶ پاسخ

واکس 6 ماهگی تب هم نمیکنن زیاد راحت نگران نباش من روز اول هر 4 ساعت استامینوفن میدادم که بچه اذیت نشه

واکسن ۶سبکه
نگران نباش

ان شاءالله عزیزم بسلامتی بگذره
نگران نباش ❤❤❤

برای پسر من راحت بود

انشالله عزیزم

منم فردا واکسن ۴ رو باید بزنم ،،استرس دارم

منم زدم امروز برا پسر شما دوتا تزریقی زد یا یکی؟

سوال های مرتبط

مامان پسروم🩵 مامان پسروم🩵 ۱ سالگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی