۶ پاسخ

نگران نباش منم خیلی استرس داشتم ولی از واکسنای قبلی خیلی سبکتربود

انشالله

بسلامتی مبارکش باشه .
چرا ایقد تاخیر داست؟
من پسرم باید ۱ ام بزنه ک نیستشون تا بعد تعطیلات مشکلی نداره این همه تاخیر داشته باشه؟؟؟

دوسه بار ک هر۴ساعت دادی بعدش دیدی تب نداره هر۶ساعت بده

مبارکه
امروز بهداشت بازه؟

هر۴ساعت پاراکید بده

سوال های مرتبط