نگران نباش منم خیلی استرس داشتم ولی از واکسنای قبلی خیلی سبکتربود
انشالله
بسلامتی مبارکش باشه .
چرا ایقد تاخیر داست؟
من پسرم باید ۱ ام بزنه ک نیستشون تا بعد تعطیلات مشکلی نداره این همه تاخیر داشته باشه؟؟؟
دوسه بار ک هر۴ساعت دادی بعدش دیدی تب نداره هر۶ساعت بده
مبارکه
امروز بهداشت بازه؟
هر۴ساعت پاراکید بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.