واکسن6ماهگی زدیم امیدوارم آسون بگذره

۳ پاسخ

إن شاءاللَّه راحته برای دختر من راحت تر از 4ماهگی بود نه تب داشت فقط یه روز پاهاش درد می‌کرد

چندتازد عزیزم

چن تا زد ؟؟ ۴ ماهگیو زد امروز ۳ تا

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۱۳ ماهگی
مامان مامان آیهان مامان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان روشا و رستا مامان روشا و رستا ۱۶ ماهگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی