واکسن6ماهگی روز با وجود آبریزش بینی میزنن؟

۴ پاسخ

نزنی بهتره واکسنش سنگینه بزار خوبشه بعدا بزن

اره فکر کنم فقط اگ تب و اسهال و اینا باشه نمیزنن

نه نمی‌زنن

نزن

سوال های مرتبط

مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۱۳ ماهگی
مامان مامان آیهان مامان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی