واکسن ۶ماهگی چندتاس؟ سخته یا اسون

۲ پاسخ

۲تا تزریقی ۲تا خوراکی.
برا همه یجور نیس ک مثل دوتای قبله تقریبا.پناه من سر ۶ماهگی استامینفونشو نخورد.تب کرد بچم.یاد گرفته طعمایی ک دوس نداره اینقدر اوق میزنه تا بالا بیاره

۲ تا

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۱۵ ماهگی
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی