خانوما واکسن ۶ماهگی چندتاس سخته یا نه؟؟؟

۴ پاسخ

دو تا ،نه زیاد سخت نیس

نه عزیزم ،اصلا سخت نبود

برای پسر من دوتا بود به پاهاش
خیلی هم راحت بود

دوتا برای دختر من که سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۱۵ ماهگی
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی