خانوما واکسن ۶ماهگی چنتا س خیلی سخته یا نه

۲ پاسخ

واکسنش کی میزنی من2/6

دوتا خوراکی یکی تزریقی ، از ۴ ماهگی بهتره

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۷ ماهگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی