۵ پاسخ

خوبه فقط روزاول تب کرد۲تاتزریقی۳تاخوراکی

معمولا ۶ ماهگی سبک حالا بستگی به بچه داره

راحت ترین واکسنه ایشالا برای شمام راحت بگذره

برا پسر من خیلی سبک بود خداروشکر یه تزریق دوتا خوراکی

برا ما که سخت بود ، درصورتی که دو تا قبلیش اصلا اذیت نشدیم ، ی خوراکی با دو تا تزریقی

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙🧒 مامان آرتا💙🧒 ۱ سالگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان نازلی😍❤️ مامان نازلی😍❤️ ۱۲ ماهگی
مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۲ ماهگی