۶ پاسخ

برا پسر من 6 ماهگی ازهمشون سبک تر بود

نه ۶ از ۲و۴ خیلیییی بهتر بود
ان شاالله برای نینی تو هم سبک و راحت میگذره

برا من که ۶خیییلب سبک بود خداروشکر

والا برای من چهار خیلی سخت بود

برای هر بچه ای فرق داره پسر من یخورده بیشتر اذیت شد

برادختر من سبک تر ازهمشون بود خداروشکر ن تب ن اذیتی هیچی نداش

سوال های مرتبط

مامان رها و رهام مامان رها و رهام ۱۶ ماهگی
مامان آرتا💙🧒 مامان آرتا💙🧒 ۱ سالگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی