سلام
واکسن ۶ ماهگی سخته؟

۸ پاسخ

پسر من تب داشت درد خیلی نداشت.دقیقا برعکس دوماهگی بود اونموقع درد خیلی داشت تب نداشت

برا پسر من راحت تر از قبلیا بود

بدن هر بچه ای متفاوت

برای ما راحت بود تب هم ۳۷/۵ فقط درد داره

درد زیادی داره و تب
اگ مدام کنترل کنی تب رو میتونی بیاری پایین

خیلی خیلی ۴ روز گذشته هنوز تبش ۳۹ یا ۳۸😭

برای ما سخت شد . دیروز زدیم . شب انفددددددر جیغ و داد و گریییییه .....
تب داشت تا صبح ۵ ‌ .
نمیخابه . ولی بی حال و کسله .

نه اتفاقا راحت و سبکه

نه من زدم

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی