واکسن ۶ ماهگی سخته ؟

۸ پاسخ

واسه دختر من یکم سخت بود ولی هربچه ای متفاوته

پسر من امروز زد سخته براش

واکسن ۲ ۴ ۶ معمولا بکیش خیییلی سخت میشه و برا هر بچه متفاوته

خداروشکر خیلی سخت نبود. انشالله سبک بگذره براتون

منم استرس دارم شنبه واکسن داره 🥲

نه سبکه

ی کوجولو سخت تر بود برای پسر من

نه براي دخترم خيلي خيلي راحت بود انگار نزديم اصلا

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۶ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۳ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی