۹ پاسخ

من امروز زدم یه تزریقی یه خوراکی

دو تا خوراکی دو تا تزریقی خیلی سخت برا ما شب دوم هستیم باز تب داره

واکسن ششگانه اومده که فقط یه تزریقی میشه
دو تا هم خوراکی

یکی تزریقی ۳تا خوراکی
خیلی خوب و سبک بود

دو تا خوراکی .دوتا هم تزریقی

برای پسر من به جز خوراکی ها تو هر پا یدونه زدن یه واکسنم جدا زدیم

من برای مهرسا روامروز زدم هم خوراکی هم تزریق روی دوپا

یکی خوراکی یکی تزریق تو پا 😢🙌🏻

یکی رو پای چپ زد برا دخترم خیلی سخت گذشت

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۷ ماهگی
مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی
مامان پاشا و آریا🩵 مامان پاشا و آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی