من امروز زدم یه تزریقی یه خوراکی
دو تا خوراکی دو تا تزریقی خیلی سخت برا ما شب دوم هستیم باز تب داره
واکسن ششگانه اومده که فقط یه تزریقی میشه
دو تا هم خوراکی
یکی تزریقی ۳تا خوراکی
خیلی خوب و سبک بود
دو تا خوراکی .دوتا هم تزریقی
برای پسر من به جز خوراکی ها تو هر پا یدونه زدن یه واکسنم جدا زدیم
من برای مهرسا روامروز زدم هم خوراکی هم تزریق روی دوپا
یکی خوراکی یکی تزریق تو پا 😢🙌🏻
یکی رو پای چپ زد برا دخترم خیلی سخت گذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.