۵ پاسخ

دوتا خوراکی و دوتا تزریقی بود ک جدیدا گفتن یدونه ترکیبی اومده همون تزریقی یدونه میزنن ماهم شنبه زدیم برا دخترمو

۲تا خوراکی ۱تزریقی

من دخترم شنبه واکسن داره ی مقدار آبریزش بینی داره بنظرتون مشکلی نداره؟؟

۲تا خوراکی یه تزریقی

۲تا تزریقی ۲تا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان ᴹᵒʰᵃᵐᵃᵈʳᵉᶻᵃ👼🩵 مامان ᴹᵒʰᵃᵐᵃᵈʳᵉᶻᵃ👼🩵 ۱ سالگی