۸ پاسخ

برای پسر من خداروشکر سبک بود
دوتا خوراکی و یه تزریقی
بهداشت گفت طبق واکسن اول زده میشه باز بپرس خودت

آریای من سر اولی فقط یکمی تب کرد بقیه خداروشکر براش سبک بود

امیدوارم شیش براش راحت باشه دیگه🫠

۶ ماهگی به شدت راحت بود یه تزریق ۲ تا خوراکی

شیش ماهگی سر وقت باید بزنی

برا پسر من 2ماهگی بدنبود 4ماهگی دهنم سرویس شد
6 ماهگی مثل اب خوردن بود ازهمه راحت تربود

برا دختر منم دو ماهگی و ۴ماهگی خیلی شدید سخت بود ولی ۶ماهگی زیاد ن

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️




@melodi780

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی