۴ پاسخ

بستگی ب خود بچه داره

عزیزم کاملا بستگی به بچه داره. پسرم واکسن دو ماهگی اذیتش کرد ولی چهارماهگیش خوب بود.۶ ماهگیشم معلوم نیس. هر بار واکسن و هر بچه ای یه جوره.

پسر من چهارماهگی خیلی گریه کرد ولی شش ماهگی واکسن هاش دوتا بود اصلا اذیت نکرد

نمیترسونمت ولی نیلا۶ماهگی خیلی اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۰ ماهگی
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی