از قبلی سبکتر بود یکم تب میکرد دخترم که با استامینوفن کنترل میشد
ن اصلا نگران نباش منم حس میکردم خیلی سخته ولی مثل ۲ ماهگی و ۴ ماهگی بود خداروشکر سبک بود فقط روز اول ی کوچولو ناارومی کرد همین
برای ما سخت بود دوروز تب داشت و شدیداً بالا می آورد اسهال شد و شیر هم با خواهش ۳۰ سیسی میخورد🥲پسرم خیلی اذیت شد و من داغون شدم واقعا
منو سکته داد
خداروشکر خوب بود
ن دخترم اصلا ن تب کرد ن بی قرار شد
سبکترین واکسنه
۴ ماهگی سخت بود
به نظرم سبک تر از قبلی ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.