۸ پاسخ

از قبلی سبکتر بود یکم تب می‌کرد دخترم که با استامینوفن کنترل میشد

ن اصلا نگران نباش منم حس میکردم خیلی سخته ولی مثل ۲ ماهگی و ۴ ماهگی بود خداروشکر سبک بود فقط روز اول ی کوچولو ناارومی کرد همین

برای ما سخت بود دوروز تب داشت و شدیداً بالا می آورد اسهال شد و شیر هم با خواهش ۳۰ سیسی می‌خورد🥲پسرم خیلی اذیت شد و من داغون شدم واقعا

منو سکته داد

خداروشکر خوب بود

ن دخترم اصلا ن تب کرد ن بی قرار شد

سبکترین واکسنه
۴ ماهگی سخت بود

به نظرم سبک تر از قبلی ها

سوال های مرتبط

مامان جوجه حنایی 🩷🐣 مامان جوجه حنایی 🩷🐣 ۱۰ ماهگی