۴ پاسخ

دیروز زدم یکی تزریقی بود دوتا خوراکی

واکسن ۶ ماهگی یکی تزریقی دوتا خوراکی

منم دوشنبه باید بزنه🤦🤦🤦

اخی😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان دو تا فرشته🧿 مامان دو تا فرشته🧿 ۱۲ ماهگی
مامان تیام🍒💙🩵👼 مامان تیام🍒💙🩵👼 ۱۰ ماهگی
مامان 𝐃𝐈𝐀𝐑🧸 مامان 𝐃𝐈𝐀𝐑🧸 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه حنایی 🩷🐣 مامان جوجه حنایی 🩷🐣 ۱۰ ماهگی