واکسن ۶ ماهگی سنگینه

۸ پاسخ

بسیاررررر

بچه ها بدنشون فرق می‌کنه ولی نه خوب بود

نههه خیلی راحت

اصلا،ب نظر من هرکس کمپرس سرد وگرم میزارع بچه بیشتر اذیت میشه من جفت دخترامم نزاشتم و نمیزارم اذیت نشدن

واسه دختر من سبک بود نسبت به واکسن ۴ ماهگیش

ن واسه من خیلی سبک بووود خداروشکر ن تب کرد ن گریه فقد ی چنددیقه یخ گذاشتم رو پاش گریه کرد دیگ هیچ نذاشتممم . ولییی چهار ماهکیش مردیم

برای ما خیلی سخت بود

اگه واکسنا قبلی سبک بوده اینم سبکه

سوال های مرتبط

مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی