یجوری واکسن ۶ ماهگی سنگینه نمیتونم چشم روهم بزارم

۵ پاسخ

واکسن های قبلیشم اذیت شد؟؟
چون اینم دز سوم اوناس

حنا با سرکه درست کن بزن کف پاش
یا الکل بزن دستمال کاغذی بزار زیربغلش خیلی زود تبشو پایین میاره

اره شاهان هم تا دوسه روز تب داشت وناله میکرد

کمپرس اب گرم بزار روش

چرا گلم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۰ ماهگی
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی