واکسن ۶ ماهگی سخته ؟؟؟😭

۷ پاسخ

ن از۴ماهگی سبکتره عزیزم

نه عزیزم اصلا یکی دوساعت اول یکم پاش درد میگیره ولی ن زیاد خیلی سبک میگذره.

ازچن روز پیش استرس دارم شما رش معکوس شروع کردم.
۳۰روز.
۲۹.
۲۸.
۲۷.
۲۶روزدیگه پراسترسم .
خداجون ب امیدخودت برای دخترم خیریت باشه واسون راحت 🙏🙏🙏❤️

برای بچه من سخت بود

نه والا 4 ماهگی در هد مرگه 6 ماهگی اسونه

۴ ماهگیش سخت بود

نه خوب بود برای دختر من

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۶ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی