خانوما واکسن ۶ ماهگی سخته

۶ پاسخ

واسه پسر من سخت نبود فقط روز اول قطره دادم

نه اصلا عزیزم من دیروز زدم
فقط به جای 4ساعت هر دوساعت نصف قطره بده دردش شروع نشع اروم میمونه

مثلا هر4ساعت 8قطره هردوساعت 4قطره بده

واسه پسر من سخت بود درد داشت جاشم خیلی قرمز شد

واسه پسر من سخت بود هم تب کرد هم گریه و بی قراری زیاد هم شیر نمیخورد

نه عزیزم واسه من زد بیقرارشد خواب نداشت گریه میگرد

نه فقط دختر منو گیچ کردش بی حوصلس

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی