سلام خانوما واکسن ۶ ماهگی چند تاست؟؟؟سخته ؟؟

۴ پاسخ

خیای بد پسر من ۲روز تب ودرد داره

۳ تا تزریقیه ۲ تا خوراکیه
عزیزم بستگی به بچه داره
اگه ۲ و ۴ براش راحت بود پس ۶ هم راحته احتمالا

ددوتا تزریقی دو تا قطره خوراکی

منم امروز میخوام بزنم

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی