خانوما واکسن ۶ ماهگی چند تاست؟سخت بود یا راحت؟

۸ پاسخ

ار ۴ماهگی بهتر پا دردش کمتر و همچین تب
ش

دوتاس
برا پسر من سخت ترین واکسن بود تا حالا

دوتاس من پسرم پاش درد گرفته بود ولی دخترم شب تا صبح ناله کرد ،ولی خداروشکر تبشون بالا نبود

یه تزریقی ۲تا خوراکی
از ۴ماهگی سبک تر هست

یه تزریقی دو تا خوراکی
برای دختر من سخت تر از دو و چهار ماهگی بود😢

دوتا بود نسبت به ۴ ماهگی بهتر بود

یه دونه ترکیبی زد و اسون بود

دوتا فکنم ن سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۸ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی