خیلی خیلی یادش میفتم تن و بدنممیلرزه برای هر بچه ایی یه جوره انشااا که سبک باشه برا نی نی شما🤲🏼😘
نه راحت بود مال ما چهار ماهگی خیلی سخت بود
اخ برای پسر من خیلی سخت بود ۱ هفته کامل تب میکرد بعدش سرما خورد افتضاح بود
برا دخترم من ک خیلی بد بود افتضاح
برابچه من که سخت نبود ولی ۴ماهگیش واقعا بدبود
راحت
من که اصلا هیچکدوم رو اذیت نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.