خانوما واکسن ۶ ماهگی سخته

۶ پاسخ

خیلی خیلی یادش میفتم تن و بدنم‌میلرزه برای هر بچه ایی یه جوره انشااا که سبک باشه برا نی نی شما🤲🏼😘

نه راحت بود مال ما چهار ماهگی خیلی سخت بود

اخ برای پسر من خیلی سخت بود ۱ هفته کامل تب میکرد بعدش سرما خورد افتضاح بود

برا دخترم من ک خیلی بد بود افتضاح

برابچه من که سخت نبود ولی ۴ماهگیش واقعا بدبود

راحت
من که اصلا هیچکدوم رو اذیت نشدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۶ ماهگی
مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی