واکسن ۶ ماهگی سخته؟

۹ پاسخ

اصصصصصلا
عالی بود واسه دخترای من

منم هنوز نزدم

واسه پسر من اصلا سخت نبود

نه خیلی بهتر از واکسن ۲و۴ماهگی بود

نه خداروشکر واسه پسرم اصلا،سختی نداشت ولی درعوض ۲ و ۴ ماهگیش بشدت سخت بود و تب کرد

بله.واسه دخترم سخت بود.بازم بستگی ب بچه داره.ولی اکثرا میگن سخت بود.ایشااله واسه بچه شما راحت باشه

منم باید ۴شنبه بزنم

منم همین سوالو دارم گل دختری مریض شد هنوز نزدم

سخت ترین واکسن پسر من بود 🥲

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۶ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۳ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی